MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. szeptember 15., hétfő



Bizonyos könyvekre tisztán emlékszik az ember.
Emlékszik a helyre, ahol olvasta a könyvet...
Emlékszik az érzésekre, amiket a könyv olvasása közben érzett...
Pontosan úgy, mintha pár napja olvasta volna...
Emlékszik arra, hogy mennyire várt az azonnali folytatásra...

Én emlékszem, hogy A napszemű Pippa Kennt
egy szép, tavaszi vasárnap délután kezdtem el.
Szinte azonnal tudtam, hogy ezt nem tudom "sokáig" olvasni.
Aznap este nem tudtam elaludni, amíg a végére nem értem!
Hatalmas kedvenc lett és a mai napig emlékszem,
hogy mennyire izgultam az utolsó oldalig.
Bővebben>>
És azóta, azaz lassan másfél éve várom a folytatást.

De nem kell már sokat várni!!!

A visszaszámlálás elkezdődött...

2014. szeptember 19-én lekerül a lepel a borítóról,
illetve megtudhatjuk,
hogy mikor olvashatjuk Kemese Fanni második könyvét!!!

De addig is van még idő arra is,
hogy aki nem olvasta a könyvet, az elolvassa
és aki olvasta az pedig újra olvassa Pippa történetét!!!


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum