MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. szeptember 16., kedd
3 héttel ezelőtt kaptam egy kérdőívet Greylupus-tól, hogy töltsem ki...

Tudom, hogy nem most volt, de egy lakásfelújítás és két gyermek új közegbe való beszoktatása (iskola és óvoda) eléggé kiszívta minden plussz energiám. De nem felejtettem el... hozom :-)


1. Szoktál nassolni olvasás közben?

Szégyen-gyalázat, de igen. Csoki, cukor, pogi, sajtos tallér bármi jöhet. Sőt én még a főétkezések alatt is képes vagyok olvasni (no nem vasárnapi ebéd közben)
Főleg, ha nagyon izgalmas egy könyv, akkor kell nekem valami, amivel úgymond levezetem a felgyülemlett feszültséget... de diéta van- ilyenkor feltankolok fincsi teákkal és azzal tömítem a pocóm!

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?

Télen forró tea. Nincs is jobb, mint egy takaróval, fincsi karamellás-körtés teával bevackolni a fotelba télvíz idején. Bizonyos könyvek még igénylik is (pl Shiver).
Nyáron viszont mindegy csak hideg legyen.
A kávé viszont kortalan. Az mindig jöhet!!!

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

Nem firkálunk könyveket. Ajándékozási bejegyzés jöhet, de jegyzetelni- szentségtörés. Írni füzetbe kell, rajzolni lapra, színezni a színezőkönyvbe. Ennyi :)

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?

Bármi, ami a kezem ügyébe kerül beleteszem. Papírzsebkendő (használatlan), blokk, névjegykártya vagy vonaljegy. Bármi megteszi. Most pl. a Süsüben egy elkallódott játékkártya van.
Nagyon szeretem a könyvjelzőket, de azokat ritkán használom. Mert sosincs gyorsan a kezem ügyébe.

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol.

Bárhol le tudom tenni, mert a gyerekeim nem várnak. De jobban szeretek a fejezet végére érni, mert akkor nem marad félbe mondat vagy történés. Elvileg.

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?

Sosem tettem ilyet. Inkább jó messzire eldugom, hogy ne is lássam. De hála az égnek mostanában nem olvastam ilyen könyveket, így nem kell dobálózni.

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?

Igen. Képtelen vagyok továbbmenni, mert félek, hogy valami fontos dologról maradok le. Kell tudnom. Mondjuk ez inkább idegen nyelven fordul elő és azért ily olyan idegőrlő angolul olvasnom.

8. Mit olvasol most?

Gayle Forman: Ha maradnék. Újraolvasás.

9. Milyen könyvet vettél legutóbb?

Walt Disney: Micimackó - a Disney Blikk sorozatunk hiányzó darabja. 
De magamnak Stahl Judit könyveket vettem, 2db 1000Ft és ingyenes szállítás. Nem tudtam nemet mondani.

10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasáshoz?

A fotel. Bevackolom magam vagy felpolcolom a lábam. Nincs is ennél jobb hely!
Bármikor, amikor a fiaim engedik, de leginkább este.

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?

Sorozatfüggő vagyok. Tudom a folytatások, de az idegesítő nem az egy sorozatban, hogy folytatása van, hanem az, hogy nem tudod azonnal olvasni ;-)

12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?

Akadnak. De volt már csalódás így, inkább csak finoman.

13. Hogy rendszerezed a könyveidet?

Kiadónként, ezen belül kiadói sorozatonként, valamint írók szerint ABC rendben. Egy írón belül a sorozatok sorban. Mindennek megvan a maga helye :)

És akiknek a válaszaira kíváncsi vagyok: Reelka's viewInsane Life, CB



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum