MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. szeptember 18., csütörtök
Szintén még a lakásfelújítás közepén jött a FB egy üzenet: Attila The Bookaholic... 
Néztem nagyokat, hogy vajon milyen szitkokat szór majd a fejemre,
de csak jelezte, hogy taggelt egy nyári őrületként emlegetett mókában.

Akkor megígértem neki, hogy megírom...
Aztán a minap Kelly is taggelt...
Szóval értek én a szép szóból, azonnal mókázom én is veletek :D

1. Mutass egy nyári borítójú könyvet!




Első körben Tracey Garvis Graves Kötelék című könyve jutott eszembe, de
igazából nem győzött meg. Így kicsit kutatgattam, de még mindig ez a könyv az, ami igazán nyári, főleg a külföldi borítója.
Aztán eszembe jutott, hogy van még egy tengerpartos könyv is, amit olvastam...


2. Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!



Azt gondolná az ember, hogy ha eljön a nyár, akkor már nem vágyik az iskolába... Felnőtt fejjel pedig végképp nem.
Nos én mégis oda vágyom, Roxfortba. Szerintem egész nyáron ellennék, mert biztosan úgy el is tévedek, hogy ki sem találok!!!



3. Éppen a nyári vakációdra mész és a repülőgépen ülsz. Egy olyan könyvet akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt választanád?

Egy jó vastag könyv kéne és semmi másra nem tudok gondolni csak az Outlanderre. De mivel azt már olvastam a folytatást vinném mindenképpen Tuti kitart. Viszont lehet a kezem leszakad közben... Nem vihetnék Kindle-t? Azon jó sok könyv elfér és a kézi poggyászban is elfér :-P

4. Nyári szomorúság gyötör – melyik vidám könyvvel csalnál mosolyt az arcodra?



El képzelni sem tudok viccesebb könyvet. Akárhányszor olvasom könnyesre nevetem magam. Imádom az egész sorozatot... Ezzel tuti nem lövök mellé!!!
Ha még nem olvastátok, akkor itt olvashatjátok a kis gondolatmenetem a könyvről >>


5. Éppen a tengerparton ülsz, teljesen egyedül. Melyik kitalált karakter lenne a tengerparti bébid?

Nézzük csak a háremem és válogassunk :D
A nagy válogatás közben arra gondoltam, hogy mi lenne, ha a teljes háremet vinném? Így biztosan nem lesz sértődés!!!

6. A fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is! Melyik kitalált karakter lenne a legjobb barátod?

Daemon jó lesz? Szerintem ő pont ideális, mert a "kedvessége" határtalan ;-)
De talán a legbrutálisabb Raffi lenne, hisz ő mégiscsak egy hüvős és nem is akármilyen angyal!!!

7. Oszd meg a nyári őrületet! Taggelj be pár embert!

Mókára fel!!!

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum