MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. november 3., hétfő

Maxim Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik
Nina George: Levendulaszoba című regénye.

Ez a regény egy különleges utazás történetét meséli el, ami a levendulaszobából indul.
Kísérjétek el a Blogturné Klub 5 tagját is egy különleges turnéra,
ahol egy gyönyörű könyv szereplőivel, történetével, helyszíneivel, hangulatával ismerkedhettek meg.
Természetesen az elengedhetetlen nyereményjáték sem maradhat el!

Tartsatok velünk!


Kiadói sorozat: Mont Blanc válogatás

Sorozat: -

Besorolás: romantikus, kortárs

Oldalak száma: 336

ISBN: 9789632615400

Fordító: Hajdúné Vörös Eszter

Várható megjelenés: 
2014. november 10.

Eredeti ár: 2 999,- Ft

MFKata: ★★★★

Moly Goodreads  Maxim Kiadó  Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!

A párizsi könyvkereskedő, Jean Perdu számára a regény olyan, mint a gyógyszer. Ő pontosan tudja, hogy milyen könyvre van szükség, hogy meggyógyítsa a megsebzett lelket. Könyvtára egy valóságos irodalmi gyógyszertár. Jean mindazokon segít, akik betérnek hozzá, egyedül saját gyötrelmeire nem talál megoldást.
21 évvel ezelőtt, egy este, míg ő aludt, szerelme, a gyönyörű Provenzalin Manon kilépett az életéből. Csak egy levelet hagyott hátra, melyet Jean azóta sem mert elolvasni. A veszteséget gyötrő emlékként őrzi ennyi év után is. A fájdalom, a büszkeség és a megbántottság börtönében élte a mindennapokat. Mígnem egy nyáron minden megváltozik. Egy új kapcsolat, egy ébredő érzés, és a levendulaszobába zárt múlt újraéled, és Jean kézbe veszi Manon levelét…
Egy utazás veszi kezdetét, mely során barátságok szövődnek, különleges sorsok tárulnak fel, és a lélek megtisztulhat. De lezárulhat végre a múlt, hogy helyet engedjen a jelennek és a jövőnek?
 

Miután pár héttel ezelőtt olvastam Carina Bartsch könyvét megígértem, hogy sokkal több könyvet fogok olvasni, ami német szerző tollából született. A fenti könyv és Kerstin Gier megalapozták a bizalmat a német könyvek iránt.

Fülszöveg-olvasás hjján a Levendulaszobáról annyit tudtam, hogy Párizs és könyvkereskedő, majd a borítóleleplezés után, hogy Mont Blanc. Bevallom, hogy attól függetlenül, hogy várólistás pár ilyen könyv a kiadó sorozatából, még nem olvastam egyet sem és tartottam tőle.

Bár aggodalomra nincs ok a könyv terén, megjegyezném, hogy ez nem az a könyv, amit olvasni szoktam. Sokkal több időt vesz igénybe az olvasása, mert meg kell emészteni a gondolatokat. Akarva-akaratlanul is elkezdesz azon gondolkozni, hogy ez vajon a te életedben is így van? Arról nem is beszélve, hogy bizonyos gondolatok annyira kérik, hogy megjegyezzük, idézzük őket. 

Ehhez még társul a nagyszerű írásmód, ami minden érzékedet csábítja, hívogatja.
Hol egy kellemes illat az, amitől rögtön elkezdesz szimatolni…
A levegőt őszi illat járta át, a sóbányák sója. A romák és menouche-k tábortüzének a szaga érződött, akik bikalegelők, flamingó kolóniák és régi, elfelejtett gyümölcs ül- tetvények között a nyári táborhelyükön tartózkodtak

Hol egy ételt mutat be úgy, ohgy ha sosem vágytál még egy jó kis ratatouille-ra (ahogyan én) akkor is úgy érzed, hogy azonnal meg kell kóstolnod! És biztos vagyok benne, hogy nemcsak az éhség beszél belőlem
Apró kockákra vágott piros zöldségnek bizonyult, meg- sütve, bőségesen ízesítve kakukkfűvel, formába öntve, majd művészien a tálra borítva, és a legjobb minőségű olívaolajjal meglocsolva. Bárány kotlett volt hozzá, amelyet Cuneo há- romszor húzott át a nyílt tűzön, és hófehér, az ember nyelvén lágyan elolvadó fokhagymamártás.

A zene. 

Csak említeni kellett Louis Armstrongot, Sinatrat, Ray Charlest és én már azonnal hallottam is a dalokat a fülemben, melyek csodálatos hangulatot teremtenek.


A tánc

Olyan szenvedéllyel tangózik Perdu és Manon a könyvben, hogy láttam magam előtt őket. A vadságot, a dühőt és a perzselő szenvedélyt. Lehet elképzelni ennél jobb feszültséglevezetést? Mint egy jó libertangó? Én nem hiszem. Eddig is imádtam a latinzenét és táncot, de most már muszáj nekem is megtanulnom tangózni.
Alig ejtettem ki a számon, már meg is ragadott, a falhoz szorított, mindkét karja fent, a fogása szilárd, nagyon szilárd. A hegedűk jajgattak. Meztelenül táncoltunk, a he- gedűt választotta az érzései hangszerének. A haragja vággyá vált, aztán gyengédséggé, és amikor én beleharap- tam és megkarmoltam, és hadakoztam követni őt, tiltakoz- tam a kezére játszani - akkor a szeretőm tangueróvá vált.
A könyvek

Olvastam már könyveket, ahol a főhős kifejezésre jutatja, hogy mennyire szeret olvasni, illetve mennyire ismeri a könyvek világát. De még soha nem hallottam/olvastam olyanról, akinek ennyire szenvedélye legyen az olvasás, mint Perdunak. Perdunak ugyanis különös érzéke van ahhoz, hogy mindenféle lelki betegségre megtalálja a megfelelő könyvet, ami gyógyírt jelenthet. . 
Nézze, én a könyveket gyógyszerként árulom. Vannak olyan könyvek, amelyek egymillió embernek emészthetők. Má- sok csupán száznak. Sőt, vannak olyan gyógyszerek, pardon: könyvek, amelyeket csupán egyetlen egy embernek írtak
Érzi és tudja, hogy a könyv egy gyógyszer, amire az ember lelkének szüksége van. Minden ember más, mindenkinek mást jelentenek a könyvek. És ezt alkalmazza. Bár én a saját bőrömön tapasztaltam azt, hogy egy könyv (vajon ki találja ki, hogy melyik ez a könyv? ;-P ) tényleg gyógyír lehet bármilyen lelki betegségre. Kell, hogy megtalálja mindenki és nagyon sajnálom, hogy Perdu fiktív személy. 
A könyv egyszerre orvos és orvosság. Diagnózist állít fel, és egy- ben terápia is. A megfelelő regényeket a hozzájuk illő bajokkal összehozni: én így adom el a könyveket.
Annyira kíváncsi lennék, hogy nekem mit ajánlana? 
És ha már itt tartunk… kommentben várom, hogy számotokra van-e olyan könyv és persze, hogy melyik ez a könyv, ami gyógyírt jelent számodra!
Egy lezárt történetről van szó, így nincs falat kaparó függővég. Ellenben megható, szívet facsaró, könnyekben gazdag befejezésre készüljetek!

Játsszunk!!!


A blogturné végén 3 db Levendulaszoba kerül sorsolásra. 

Ahhoz, hogy a sorsoláson részt vegyél, nincs más dolgod, 
mint lájkolni a rafflecopterben szereplő oldalakat.
Figyelem! A kiadó kizárólag magyarországi címre postáz! A nyertesek jelentkezésére 72 óra áll rendelkezésre a megküldött e-mailre válaszolni, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk.

A blogturné állomásai

11/03 MFKata gondolatai 11/05 Roni olvas 11/07 Deszy könyvajánlója 11/09 Kelly&Lupi olvas 11/11 Dreamworld

1 megjegyzés:

  1. Milyen csodaszépen beszél az írónő a könyvekről...:-) Nekem ilyen "gyógyír" egyébként a Nyugalom tengere volt. Tudom, picit talán furcsa, mert tulajdonképpen nem egy vidám könyv de...Mikor azt olvastam, akkor tényleg elfogott egyfajta megnyugvás, mintha csak az enyém lenne az a könyv, mintha nekem írták volna...:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum