MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. november 16., vasárnap

Hosszú várakozás után 2014. november 22-én végre megjelenik a Pippa Kenn trilógia második része, melyben megtudhatjuk, hogy mi történik Pippával és Rubennel a Kólonia falain belül.

Tartsatok a Blogturné Klub hat bloggerével, hogy megismerhessétek véleményüket Mya Mavisről, valamint megtudhattok sok érdekességet és információt a könyvvel kapcsolatban.
Természetesen a nyereményjáték sem marad el, 
ahol három szerencsés játékos egy-egy könyvvel lehet gazdagabb!





Kiadói sorozat: Vörös Pöttyös

Sorozat: Pippa Kenn #2

Besorolás: YA, posztapokaliptikus, disztópia

Oldalak száma: 432

ISBN: 9789633990674

Elit start: 
2014. november 18.

Eredeti ár: 2 999,- Ft

MFKata: ★★★★★ (kedvenc)

Moly Goodreads   Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!


Pippa Kenn egész életében hús-vér embereket akart megismerni, és döbbenetes élmény számára a kolónia. Átkelt a Vörös erdőn, de vajon megérte, ha súlyos árat fizet érte? Új családja szeretete körbeveszi, de elég ez? 
Mya Mavis életét gyökeresen felforgatja Pippa és a két fiú, akik a sápadtak hordája elől menekültek. Mya ismeri az egyik idegent, ezt a különös, sárga szemű lányt, akiről már az érkezése előtt álmodott. Tudja, hogy a lány olyan események sorozatát indítja el, amelyek az utolsó emberi menedék bukásához vezetnek. Az összeomlást egyedül Mya akadályozhatja meg, ha megfejti az álmai rejtélyét, és időben figyelmezteti az embereket a veszélyre. 
A sápadt horda megérkezik, és elzárja a kolóniát a külvilágtól. Egyre több feszültség tör a felszínre. Amikor évtizedek óta először gyilkosság történik, az emberek ráébrednek, hogy nem attól kell igazán félniük, ami a falakon kívül vár rájuk.

Véleményem

A viharszívű Mya Mavis azok közé a könyvek közé tartozik, amire úgy vártam, hogy a gyomrom beleremegett. Másfél éve minden megjelenéssel kapcsolatos információmorzsára ugrottam. Azóta, hogy az első részt olvastam és akkor nem is sejtettem, hogy azon szerencsések közé tartozhatom majd, akik még megjelenés előtt megismerhetik Mya Mavist. 

Szeretném, ha megismernétek azt az érzelemkavalkádot vagy legalábbis egy részét, amit az olvasás során éreztem.

HARAG
Még pedig Rubenre. Nem szeretnék semmit elspoilerezni, de első körben a haragom mérhetetlen volt. Bár a könyv olvasása során megismerhettem tetteinek okát, de meg nem értettem. Haragszom rá még mindig, mert én úgy gondolom, hogy igenis ki kellett volna állni magáért. Félek, hogy mire észbe kap késő lesz. 

CSALÓDÁS 
A kellemesebbik fajtájú. 
Az egyik kellemes meglepetésem Mya volt. A cím alapján azt gondoltam, hogy a történet ezek után Mya Mavis szemszögéből folytatódik és Pippáról kívülállóként olvashatok. Ezért már eleve nehezteléssel indítottam, de hála az égnek megmaradt Pippa szemszöge is, Mya és a többiek mellett. És Myat is megkedveltem, az ő szemszögéből sokkal többet tudunk meg a Kóloniáról és annak felépítéséről. 

A másik meglepetés Gage volt. Az előző részben keveset tudtunk róla és legelőször ő sem a szebbik oldalát mutatja be. De egy igazi „barbár”. A könyv felétől már kiismerhető és én is megkedveltem,  rettenetesen szurkolok érte/neki. 

RETTEGÉS 
Azt gondolnád, hogy már Pippáék a kolónia falain belül vannak, nem eshet bajuk. Hisz nincsenek sápadtak és biztonságban vannak. Viszont Mya szemszögén keresztül szép lassan elkezd derengeni, hogy valami készül. Valami nagy baj lesz. A hatalmas kérdés csak az, hogy mikor. Minden lapozásnál a legrosszabbat véltem felfedezni, amitől a feszültség egyre elviselhetetlenebb lett.
Nincs hová menekülni.
ELKÉPEDÉS 
Amikor azt hiszed, hogy a történet szereplőit kiismerted, a világ felépítését is ismered, a sápadtakról is tudsz mindent az életkapszuláiktól kezdve a sztázison át a karmukig, akkor jön egy csavar. Egy olyan csavar, hogy azon kezdesz gondolkozni, hogy ezek után mi jön még? Milyen rettenetet rejtenek a lapok? És megsúgom nektek… egy percre se gondoljátok, hogy egy ilyen csavar van a könyvben *gonosz kacaj*
... az első állomás nem biztos, hogy a végállomás.
KATARZIS

Feljebb említettem már, hogy egy alap adrenalinszintről indulsz a könyvben és lapról lapra emelkedik ez a szint. Mint egy vonat, ami elindul az állomásról és szép lassan begyorsul, a végén elkezd dübörögni, egyre hangosabb és egyre jobban ráz… az út végén pedig tudod, hogy valami rettenet vár.
Nos ilyen a könyv is. A vége felpörög. 
Előttem sápadtak. Mögöttem sápadtak. Kezemben íj, hátamon üres tegez.

Sokat gondolkoztam, hogy az előző részhez viszonyítva ez a rész milyen lett. A sok várakozás keltette elvárásokat teljesítette-e? Mindenkit el fogok keseríteni. Mert a Mya nem adja meg a megkönnyebbülést, hogy végre a kezedben tarthatod a folytatást. Izgalmas és fordulatokban gazdag és csak azt érzed, hogy minél többet tudsz meg Pippáról és most már Myaról is, annál többet szeretnél. Egy igazi kis mentőcsomag, hogy kibírjuk a következő részig, amire remélhetőleg kevesebbet kell várnunk! 


Kemese Fanni Pinterest oldala,
avagy Pippa Kenn inspirációs képei

Nyereményjáték

Hosszú idő telt el mióta megismertük Pippát.
Vajon emlékeztek még minden apró részletre?
Gyertek, játsszatok velünk
és elevenítsünk fel pár fontos dolgot az előző részből.
Persze nem babra megy a játék, három könyv talál gazdára a helyes megfejtők közt.

Vajon mi ez a szerkezet?
Beengedi a hangot, de nem engedi ki.

Figyelem! A kiadó csak Magyarország területén belül postáz, valamint ha a nyertes 72 órán belül nem válaszol az e-mailben küldött értesítőre, akkor automatikusan új nyertest sorsolunk

Blogturné

11/16 MFKata gondolatai


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum