MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2015. november 27., péntek
A WOW Kiadó elhozta Magyarországra B. N. Toler gyönyörű regényét, a Lélekvesztőket, amely több ezer olvasót meghódított már világszerte. Tartsatok velünk, és Charlotte-al, aki látja a szellemeket, azokat a lelkeket, akik nem tudnak átkelni, mert valamilyen elvarratlan szál még itt tartja őket. Legyetek szemtanúi egy gyönyörű szerelmi történetnek, ami túlmutat életen és halálon, és minden megpróbáltatáson.
A turné első állomása november 23-án lesz, majd minden második napon hét blogger segítségével ismerhetitek meg a történetet. Eközben persze érdekességekkel is találkozhattok, illetve részt vehettek a nyereményjátékunkon is, melynek díja - a kiadó jóvoltából - egy példány a Lélekvesztők című könyvből, ajándék kitűzővel és könyvjelzővel!

Szerző: B. N. Toler

Kiadói sorozat: -

Sorozat: -


Oldalak száma: 320

ISBN: 9786158027045

Fordította: Dudás Éva

Megjelenés: 2015. december 10.

Eredeti ár: 3 490,- Ft

MFKata: ★★★★★ (kedvenc)

 Moly Goodreads  Gabo  Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!

Hat évvel ezelőtt egy tragikus baleset megváltoztatta az életem. Örökre. 
Charlotte a nevem, de általában Charnak hívnak. És van egy különleges képességem: tudok a holtakkal beszélni. 
Látom azokat a lelkeket, akik nem tudnak átkelni, mert valamilyen elvarratlan szál még itt tartja őket. Fáradhatatlanul segítettem nekik, de ennek az volt az ára, hogy feladtam a saját életem. Végül pénz, otthon és remény nélkül már csak egy megoldást találtam. 
De abban a pillanatban, ahogy a halálba ugrottam volna, Ike McDermott megmentett. Ez a jóképű katona megmosolyogtat és felvidít mindenkit. Kedves és gyengéd. 
És nem él. 
Megállapodást kötöttünk. Segít nekem otthont és munkát találni, ha én is segítek neki. Az ő lezáratlan ügye az ikertestvére. George szétesett Ike halála óta, aki addig nem bír békében átkelni, amíg a bátyja élete egyenesbe nem kerül. 
Amikor beleegyeztem az alkuba, fogalmam sem volt, hogy bele fogok szeretni mindkettejükbe. Márpedig azzal, ha megmentem George-ot, el kell engednem Ike-ot. 
De hogyan mondhatnék le a szívem feléről?

Véleményem



Te. Jó. Ég.
Vannak olyan könyvek, amelyek mélyen megindítanak és utána azt érzed, hogy erről képtelen vagy sírás vagy elfogultság nélkül beszélni/írni. Ez a könyv pontosan ilyen. Mire a bejegyzés végére érek, tuti elfogyasztok megint pár zsebkendőt. 

A sztoriról a fülszövegben olvashattok és nem is szaporítanám róla a szót. Ennyi bőven elég arra, hogy felkészülj, hogy ez nem egy könnyű történet. Bár a stílussal és az olvashatósággal egyáltalán nincs gond, de érzelmi síkon megvisel.
Olykor padlót kell fogni ahhoz, hogy elindulhass felfelé.
Van ez a jóképű katonafiú, aki már első látásra szimpatikus, humoros, kedves és halott. Charlotte-nak is bejön és én rögtön azon kezdtem agyalni, hogy mi lesz ebből. Aztán kiderül, hogy a tesó, akit meg kell menteni, az az ő ikerpárja. És azonkívül, hogy ugyanolyan jól néz ki,  még jófej is. Még ha elsőre nem is derül ki ;-)
A McDermott ikrek jóképű pasik
Így alakul ki a legfurcsább szerelmi háromszög, amiről valaha is olvastam. Tudjátok, hogy nem vagyok annyira oda a szerelmi háromszögekért, mert az ember lánya csak egy fiút szerethet és én is azonnal választok magamnak valakit, akinek a pártját foghatom. Viszont most képtelen voltam dönteni. Tökéletesen megértettem Charlotte agonizálását és vele együtt lettem szerelmes az Ike-ba és George-ba. Hárembe ezekkel a szexi ikrekkel!
Lehet, hogy meghaltam, de attól még férfi vagyok…
Szerettem volna, ha George-nak és Charlotte-nak összejön, mert mindketten megjárták a maguk poklát és megérdemlik a boldogságot. A civakodásukkal végig mosolyt csaltak az arcomra. 
Ellenben Ike-kal is minden annyira nagyszerű lehetett volna. De vele a szerelem nem egyszerűen tiltott szerelem, hanem egyenesen lehetetlen! George pedig olyan mély gödörben fekszik, hogy nehéz kihúzni onnan. Hogy fog az írónő úgy kijönni ebből, hogy happy end legyen? Kiderül, hogy ez valami tévedés? Kóma? Emlékezetkiesés? Valaminek történnie kell...
Ez lélekölő.
A helyzet már az első oldalaktól kezdve szívszorító és fájdalmas. Nagyszerű szereplőket ismerhetünk meg, mint Snipe az igazi nagytesó-figura, vagy a McDermott szülők is nagyon kedvesek és humorosak. Könnyű megkedvelni mindenkit és így még könnyebb átérezni a veszteségüket és szomorúságukat. A halál annyira végleges és én nagyon nem akartam, hogy így legyen vége. Gondolom nem mondok újat, hogy jó pár zsebkendőt telesírtam. Mélyen megérintett a történet, a fájdalmukat és tehetetlenségüket teljesen magaménak éreztem. 
Kurvára szétcincál.
Gyönyörű könyv és mindenkinek ajánlom és mindenkinek el kell olvasnia. Készüljetek fel rá, hogy sírás lesz a vége. De azok, akik a Ha maradnék-ot vagy a Csillagainkban a hibát szerették, meg fogják érteni a rajongásom.
Az érzelmek valóságos kuplerája tombolt bennem.


A borítóhoz csak annyit fűznék hozzá, hogy gyönyörű és beszédes. Sokáig nem értettem, hogy miért pont őszi falevelek, de most már ha ránézek, akkor azonnal eszembe jutnak a McDermott fivérek.  
 
Megteszett? 
Rendeld meg az ikonra kattintva>> Megveszem!

Játsszunk!

A WOW Kiadónak köszönhetően nyereményjátékra invitálunk titeket. Minden állomáson egy olyan film, sorozat, vagy könyv vár titeket, amelyben kísértetek találhatóak. A történet címének betűi a turné állomások bejegyzésében vannak elrejtve, nektek kell ezeket a betűket megtalálnotok, hogy a betűket helyes sorrendbe rakva megfejthessétek a címeket. Hogy nyerhessetek, a Rafflecopter dobozban írjátok meg, melyik blogon melyik történet címével találkoztatok, valamint kedveljétek a WOW Kiadó, és a BlogTurné Klub lapját Facebookon. A szerencsés nyertes egy ajándékcsomaggal lesz gazdagabb, mely tartalmaz egy példány a Lélekvesztőkből, illetve egy kitűzőt és egy könyvjelzőt is! Sikeres játékot kívánunk nektek!
Figyelem!

A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta.

A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.


A blogturné állomásai


11/23. Deszy könyvajánlója
11/25. Angelika blogja
11/27. MFKata gondolatai
11/29. Könyvszeretet
12/01. CBooks
12/03. Kelly és Lupi Olvas
12/05. Dreamworld

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum