MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. november 29., szerda

Bizonyos titkokról soha nem lenne szabad vallomást tenni. Én már csak tudom.



SzerzőColleen Hoover

Kiadói sorozat: Rubin pöttyös

Sorozat: -


Oldalak száma: 344

ISBN: 9789634572428

Fordító: Komáromy Zsófia

Megjelenés: 2017. november 21.

Eredeti ár: 
2 999,-Ft

MFKata: ★★★★

Moly Goodreads   Blogturné Klub  Olvass bele! Rendeld meg!
Mi mindent érdemes kockára tenni a szerelemért?
Auburn Reed huszonegy éves korára már mindent elveszített, ami valaha fontos volt neki. A lány azért küzd, hogy újra felépítse romba dőlt életét, így csakis kitűzött céljaira összpontosít, és nem engedheti meg magának a hibákat. De amikor munkát keresve belép egy dallasi műterembe, váratlanul éri az erős vonzalom, ami elfogja az ott dolgozó titokzatos művész, Owen Gentry iránt.
Most az egyszer Auburn mer kockáztatni, és a szívére hallgat, ám hamarosan felfedezi, hogy Owen súlyos titkot rejteget. Múltjának árnya tönkretehet mindent, ami fontos Auburn számára, és a lány egyedül úgy teheti sínre az életét, ha kizárja belőle a fiút.
Ahhoz, hogy megmentse a kapcsolatukat, Owennek nincs más dolga, csak vallomást tenni. Ám ebben az esetben a vallomás sokkal ártalmasabb lehet, mint maga a bűn.
A csodálatos és kivételes stílusú Colleen Hoover egy újabb mélyen megható történetet mesél arról, hogy az igaz szerelem és a család olyan köteléket jelent, amit semmi sem szakíthat el.

Véleményem

























Lassan tényleg közeledik a karácsony, mert ebben a hónapban már a második könyvet olvashatom Colleen Hoover től, az egyik kedvenc írónőmtől.

Már a prológusnál úgy éreztem, hogy megszakad a szívem, mert amikor megismerhetjük Auburn-t, éppen végső búcsút vesz a szerelmétől. Mindezt 15 évesen. Első körben én is rávágtam volna, hogy „ugyan már mit tudhat a szerelemről?”, aztán persze végiggondoltam, hogy ez bizony nincs korhoz kötve. Ahogyan a gyász sem. Fel nem foghatom, hogy milyen érzés ennyi idősen elveszíteni életed szerelmét és hogyan lehet ép ésszel feldolgozni, továbblépni.

Aztán ugrunk egyet az időben, 5-6 évvel később a kicsit érettebb fejjel tér vissza Auburn és úgy tűnik, hogy minden durva következmény nélkül sikerült neki az elmúlt éveket átvészéelni. Megismerkedik a cuki Owennel, aki azonnal megdobogtatja a szívét. Ahogyan anno Adam is… OMG! Tényleg nagyon bájosak, nem lehet nem drukkolni értük, mégis mindkettejük életét megkeserítik a titkok, a gyász.

Hamarosan kiderül, hogy mégiscsak voltak következmények a főhősnőnk életében és rendkívül megsajnáltam. Az írónő vagyis az élet egyáltalán nem kímélte. Az anyósát jelölném az év leggyűlöletesebb karaktere címére, de lehet elviszi az évtizedét is. Meg sem lepődtem már Treyen (Adam testvére), hisz ilyen anya mellett nem csoda, hogy ilyen finoman fejezzem ki magam gyökér lett.

Még szerencse, hogy ott van neki ez a cukifiú Owen, aki már az első elvarázsolja. Sajnos a fiú életében is vannak sötét foltok, de valahogy úgy éreztem, hogy a szikla a történetben, akit nem lehet megtörni. Aki Auburnért bármire hajlandó és persze az apja mellett is végig kitart. Igazán irigylésreméltó.

Ahogy a művei is. Owen festőművész, aki a számára bedobott vallomásokat festi meg. Ezek a vallomások, valamint a fiú festményei melyeket a könyvben meg is tekinthetünk igazi különleges csemegének számítanak.
Az én kedvencem a két kéz volt az elejétől kezdve… nos ennek a festménynek a történetéért külön piros pont jár az írónőnek. Megrázó, megható és egyben csodálatos!

Lehet én emeltem magasra a lécet mégis volt egy kis hiányérzetem. Megkedveltem a szereplőket, de igazán kötődni nem tudtam hozzájuk. Valahogy nem éreztem igazán magaménak a történetet.

Az írónő stílusa még mindig nagyszerű, a keserű fájdalom, a romantika, az elmorzsolt könnycseppek és a boldog vég is a védjegye és nagyon jó könyv. Kedvenc nem lett. Bár így is jó aránynak mondható, hogy az összes magyarul megjelent könyvből (11) ez a második négy csillagos 😉

Mindentől függetlenül alig várom, hogy megnézhessem a könyvből készült mini sorozatot, melyhez remélem találok feliratot is, mert tudtommal itthon még nem mutatták be. Pedig az előzetes alapján minden érzelmet remekül eltaláltak.

Olvass bele az ikonra kattintva>>  Olvass bele!
Rendeld meg a könyvet az ikonra kattintva>> Rendeld meg!
Tedd a kívánságlistádra az ikonkra kattintva>> Moly

Top 5 idézet


Van, hogy sok mindent szeretünk valakiben, de mégsem szeretjük őt magát. 
Vannak emberek, akiket szép lassan megismerünk, és vannak, akiket mintha már a legelső pillanattól kezdve jól ismernénk. 
Félek, hogy ha csak egyszer is a szívemre hallgatok, akkor soha többet nem leszek képes ügyet sem vetni rá.
– Senki nem érdemel meg téged úgy, mint én. – Senki sem lát téged úgy, mint én.
– Senki sem ért meg téged úgy, mint én.
– Senki sem pörgeti fel a szívedet úgy, mint én.
– És senki más nem érdemli meg, hogy megkapja a testedet, ha előbb nem nyeri el a szívedet.
– Örökké szeretni foglak. Még akkor is, amikor már nem tudlak. (…)
– Én is örökké szeretni foglak. Még akkor is, amikor már nem kéne.

Játsszunk!

A történetben nagyon fontos szerepet kapnak Owen festményei, aki a galériájának ajtaján bedobott vallomások alapján készíti el képeit. A mostani nyereményjátékunkban is a festményeké a főszerep, ráadásul nagyon különleges képeket kell felismernetek, ugyanis a játékban szereplő festmények alkotói hírességek, celebek voltak. A feladatotok természetesen az, hogy megfejtsétek az alkotó nevét, és beírjátok a rafflecopter dobozba. Segítségül a képek alatt adunk némi információt a képek készítőjéről.
Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.




Legendás country zenész, színész író, egyik leghíresebb dala az I Walk the Line volt.

a Rafflecopter giveaway

Blogturné

11.26. - Könyvvilág
11.27. - Angelika blogja
11.28. - Sorok között
11.29. - MFKata gondolatai
12.01. - Kristina blogja
12.02. - Dreamworld
12.03. - CBooks


1 megjegyzés:

  1. Szia! Én is imádom a könyvet, a sorozatot is megtaláltam,csak feliratot nem. Szeretném tőled kérdezni, Te találtál esetleg feliratot?? Köszönöm a választ. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum