MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. november 6., hétfő
Tudom, hogy érdekes a címválasztásom vagy legalábbis a számozásom, de a Könyvespolcom sorozatommal kicsit le vagyok maradva... de igyekszem szép sorban pótolni mindent. Szóval ez egy átfogóbb post lesz az 1.0-tól kezdve.


Szóval az első könyvespolcom azoknak nem lesz újdonság, akik máshol is követik szerény életem/gondolataim avagy befigyelnek mondjuk a Facebook-on vagy mondjuk az Instagramon.

Felirat hozzáadása
Ő lenne az én első számú könyvespolcom az új lakásban. Én terveztem, a férjem megalkotta- egy igazi csapatmunka gyönyörű ereménye. 

Először nem terveztünk gipszkarton polcokat, de a konyhám (innen nézve a bal oldal) igényelt még pár centimétert, ezért jött az ötlet, hogy ezzel mélységgel tudok még hozzáadni a konyha méretéhez. Nem bántam meg. 
A kép 2016. decemberi állapotot tükröz, azóta sok minden változott, de arról majd később mesélek  még.

A 2es számú könyvespolcomról is anno jeleztem Facebook-on (2016. augusztus 22.) de akkor még igencsak kezdetleges állapotban volt, szó szerint az Ikeában készültek a képek, de én annyira boldog voltam, hogy világgá akartam kürtölni. 

2.0
Erről a könyvespolcról annyit kell tudni, hogy míg a másik polc tervezése kb 1 hét volt, ezen hetekig, sőt hónapokig csücsültem. Ugyanis a látványtervek szerint egy wenge L alakos polcrendszer lett volna. Ellenben a való életben soknak éreztem a sötét színt. 
2.1
Illetve a polcok elrendezése is fejtörést okozott. Az igazi könyvmoly probléma ez ám! 😆
Végül egy köztes megoldást választottam, kimatekoltam, hogy a sok variációból melyik polcokat vennénk meg 100%-ra és azok jönnek velünk haza. Majd itthon kisakkozzuk, hogy melyik a legszebb.

Ez az elrendezés volt az első, amit anno néztem és ő is lett a befutó. A kép még mindig 2016. augusztusi állapotot jelez. De annyit hozzáfűznék, hogy még érkezik kistesó bal oldalra és igény szerint még felfelé is bővíthető... jöhetnek a könyvek!!!
A jelenlegi verzió pedig festés utáni...  melyet a szürke 50 árnyalata ihletett 😂😂😂

Nekem nagyon tetszik, bár még mindig matekolok azon, hogy a Dream válogatást kellene a felső polcra pakolnom és a többit pedig be a gipszkartonpolcba. Egy biztos, hogy egy darabig (ismerva magam nem túl sokáig 😝) még van hova pakolnom a könyveim 😁
A legközelebbi nagy projektem az olvasósarok lesz... hamarosan... 




0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum