MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. április 12., péntek
Kiadó: Decens Média Magazin
Oldalak száma: 444
Borító: védőborítós, keménytábla
ISBN: 9789630847445
Kiadás éve: 2012 
Goodreads: -
Moly: 85,32%


Hiszel a végzetben? A sorsszerű szerelemben? Az Univerzum végtelen csendjében különös fényben ragyogó üvegcsékről suttognak. Úgy tartják, az ezüstszállal lezárt parányi palackoknak közük van élethez s halálhoz, ezért angyalok ezrei szállnak alá, hogy megszerezzék a világmindenség titokzatos kincsét. Sophiel, a bájos fiatal angyal lány glóriája és szárnyai nélkül érkezik a Földre, hogy küldetését teljesítse, ám nem számol azzal, hogy a halandó léttel emberi érzéseket is kap odafentről. A félelem, a fájdalom, a kétely és a gyász ugyanúgy ismeretlen fogalom számára, mit az életre szóló barátság, a keserű féltékenység, vagy a mindent felemésztő szerelem - de vajon meg tud birkózni mindezzel az ellenséggel való küzdelem során? Képes lesz-e vakon hinni, s véghezvinni feladatát? Elijah a Sötét Angyalok vezére, harcos katona, aki sajátosan gondolkozik a jó és a rossz fogalmáról, miközben önálló életet élő, nyolcágú lángoló ostora - szövetségesei sorait erősítve - teszi a dolgát. Kiátkozott angyalként ő a legidősebb idelent, s bár maga sem hisz benne, egy váratlan esemény folytán örökre megváltozik az élete, s ezzel létezésének értelme. Két össze nem illő lélek és egy elkerülhetetlen találkozás, amely alapjaiban rengeti meg a világot.

Véleményem

Elijah
Annyira vágytam a könyvre. Amekkora elánnal olvasta mindenki és az értékeléseket olvasva, azonnal tudtam, hogy kell nekem ez a könyv… 
Hamarosan meg is érkezett és én is csak bámultam a gyönyörű borítót, a csillagokat, a kéket benne, a könyvjelzőt, a pauszpapírt… gyönyörű könyv és nagyon akartam szeretni!!! 
Viszont megragadtam az elején. Konkrétan a fák tetején. Kicsit rosszul is éreztem magam, hogy biztos velem van a baj, de nekem ez egy kicsit bugyuta és a nevektől Naruto-feelingem lett, amit én nagyon nem szeressek.
Elijah és Sophiel
De nem adtam fel és jól tettem. Ahogy a történet beindul egyre élvezhetőbb és izgalmasabb. Sok logikai baki akad benne, ami engem zavart és néha idegesített Sophiel butasága, mert egy angyaltól én többet vártam volna el. Elijah is egy kicsit kiforratlannak tűnik, de attól függetlenül az én szívecském is megdobbant. 
Sophiel
Viszont plusz pont jár a leírásokért, gondolatmenetekért. Azok nekem nagyon tetszettek! 
Lehet, hogy én vártam el túl sokat a könyvtől. Lehet, hogyha tudatlanul olvasom – engem is elvarázsol… 
Egy biztos, hogy a második részre szintúgy kíváncsi vagyok, mert nem felejtettem el, hogy az írónő első könyve. És akadt már olyan könyv/sorozat a kezembe ahol az első rész szintén 3 csillagos volt, de a harmadik már kedvenc lett ;-)


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum