MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. április 18., csütörtök
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma:384
Borító: Védőborítós, keménytáblás
ISBN:9789632457147
Kiadás éve: 2012
Sorozat: Anna és a francia csók #1
Fordító: Pásztor Judit
Goodreads: 4,19
Moly: 94,71%

Anna nagy várakozással tekint végzős évének kezdete elé atlantai középiskolájában, ahol van egy remek munkája, egy hűséges legjobb barátnője, és egy alakulófélben levő, ígéretesnek tűnő kapcsolata. Így aztán eléggé elkeseredik amiatt, hogy Párizsba kell költöznie egy bentlakásos iskolába - egészen addig, amíg ott nem találkozik Étienne St. Clairrel, aki okos, sármos, gyönyörű, szóval tökéletes... lenne, ha nem volna foglalt. De a Fények Városában a vágyak valahogy mindig utat törnek maguknak. Vajon a szerelmes majdnem-ek éve a hőn óhajtott francia csókkal ér véget? Stephanie Perkins a romantikus feszültséget mindvégig sistergőn, a vonzalmat pedig magas hőfokon tartja debütáló regényében, amely garantáltan megbizserget minket a fejünk búbjától a lábujjainkig és megolvasztja a szívünket.


Véleményem


Anna
Első ránézésre nem az én típusom volt. Sem a borító, sem a fülszöveg... Úgy gondoltam, hogy ez egy teljesen tiniknek való történet, amiből én bizony már kinőttem. Aztán néztem az értékeléseket a molyon (kizárólag csillagokat) és meglepődtem, hogy a könyvet olvasók fele kedvencnek jelölte... Kíváncsiságom innentől kezdve az egekben és... legnagyobb meglepetésemre imádtam és  képtelen voltam letenni, pörgött és megnevettetett és izgultam és végül kedvencé lett.
Étienne

A történetet Anna szemszögéből ismerjük meg, aki új iskolába kerül. Az írásmódnak köszönhetően szinte magamat láttam és éreztem. Minden olyan ismerős volt és nem volt benne semmi túlzó. Ahogyan Anna új barátokat szerzett és szerelemes lett, minden olyan ismerős volt és szerintem ez a könyv varázsának titka. Szépen fel vannak építve az érzések és barátságok és ami még nagyon tetszett benne, hogy Anna hibái és azok helyrehozása is.

Pantheon
Persze az már csak plusz, hogy Párizsban játszódik  és az írónő rengeteg hangsúlyt fektetett Párizs bemutatására: Pantheon, Notre Dame,  Point Zero. Ezért nagyon hálás vagyok, mert imádom Párizst és nemcsak a történéseket éltem meg, hanem a helyszíneket is. És nem egyszerűen helyszínleírások ezek, hanem egy kis történelem, egy kis építészet, egy kis idegenvezetés... Vigyázz Párizs, mert ezennel felvettelek az Azonnali Kívánságlistámra :-)

Notre Dame
Amit még említenék az a rengeteg francia szó... kedvet kaptam újra a francia nyelv tanulásához. Ki tudja? ;-)

A sorozat folytatásában mások a főszereplők, de feltűnik benne itt-ott Anna és Étienne. A magyar kiadásról nem találtam információt.

És még egy apró hírmorzsácska: kicsi madarak rebesgetik, hogy akár filmen is megtekinthetjük Anna és Étienne történetét...


Igazán nagyszerű könyv és tényleg el kell olvasni kategória, kikapcsol és elvarázsol. Akárcsak Párizs :-))
Point Zéró (az a bizonyos csillag)



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum