MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. április 22., hétfő

Sorozat: Pokolháború #1
Kiadó: Aba Kiadó
Oldalak száma: 316
ISBN: 9786155332050
Kiadás éve: 2013 
Szállítás: Előrendelhető
Goodreads: - 
Moly: nincs még adat

Mit adnál azért, hogy megmentsd a szeretteidet? 
A szabadságodat, az életedet? 
Mit tennél, ha ráébrednél, hogy mindez hiába volt? 
Beletörődnél, küzdenél?

Lilian küzdött. Mindent megtett, mégis elbukott, most pedig már sohasem szabadulhat a Pokolból. Ő az Ördög egyik bérgyilkosa. Életre szóló szerződéssel. Egy lélektolvaj, aki levadássza azokat, akik keresztbetettek Lucifernek, a lelküket pedig magával viszi. 
Az új megbízás egyértelmű, a feladat világos, ám Lil dolga korántsem olyan egyszerű, mint gondolta volna. Mert a Pokolban semmi sem az, aminek látszik. 
Lilian azt hitte, hogy fogsága évei alatt már mindent látott, átélte már a legrosszabbat, ám kénytelen rájönni, hogy érhetik még meglepetések. Lucifer nem kegyelmez, nem felejt, és nem bocsát meg, most pedig a lehető legkegyetlenebb büntetést eszelte ki. Lil-nek újra meg kell harcolnia a puszta életben maradásért. 
Közben azonban a feladatát is el kell végeznie, ami nem csak azért nehéz, mert Greg Weiss kedves, jóképű, és minden tekintetben úriember. Lil-re az ilyesmi már sok-sok éve nincs hatással. De történik valami, ami még az ő jéghideg maszkját is darabokra töri, és felszítja lelkében a lázadás szikráját. 
Szabadulni akar, bármi áron, csakhogy ebben a háborúban már nem csak az ő élete a tét. Senkiben sem bízhat, senkire se számíthat. Élete legveszélyesebb küldetésére indul, mely egyben az utolsó esély a szabadulásra. Pokoli játszma ez, ahol a szabadság nagyobb kincs, mint maga az élet.

Véleményem

A könyvet legelőször a molyon láttam meg és rögtön tudtam, hogy @Wee könyvéről van szó és azonnal akartam. A fülszöveget olvasva, majd a borítót látva (ugye nem kell senkinek mondamon, hogy a szemes borítók a gyengéim) már tűkön ültem, hogy olvashassam...
Lilian

A történetet Lilian szemszögéből ismerjük meg, akinek a húga haldoklik és hogy mentse az életét, leszerződik az ördöggel... 

Szép lassan megismerjük Lil történetét, az elmúlt éveket hogyan töltötte a pokolban Lucifer mellett. A hideg rázott Lucifertől és a dolgozóitól, aztán az örökösökről nem is beszélve... Bár olvastam már lélektolvajokról, de ilyen szemszögből még soha. Általában ugye mindig a jó oldalon állunk és a rossz oldalt kevesen ismerjük. De valahogy így képzeli az ember. Sok ármány, szenvedés, testi és lelki kínzások, rengeteg gonoszság és gyűlölet és vörös és fekete :-) 
Berith

Aztán Lil kap egy munkát és egyre több érdekes alak jelenik meg: egy angyal és
egy bukott angyal... Először azt hittem, hogy ez a bukott angyal, azaz Berith nagyon fontos személy lesz Lilian életében és alig vártam, hogy valami történjen. Történt is, de nem úgy, ahogyan én azt elképzeltem! Csak lestem ki a kicsi buksimból, hogy most mi??? Miért??? 

És a történetnek még nincs vége!!! Egy kis pálfordulás és máris a fehér „selejtes tollpárna” , azaz Gabriel lett a szívem csücske... 
Gabriel

De már kezdtem azt hinni, hogy a történet innentől kezdve teljesen kiszámítható és max a leírásokkal pörög fel az esemény, amikor majdnem megfulladtam. Szó szerint, ugyanis a könyv csavarja most következett és a meglepődéstől félrenyeltem a kukoricát... és a legizgalmasabb részek ezután jöttek. Pörögtek a lapok és izgalom a tetőfokán… amikor én azt hittem, hogy már nem jöhet több meglepetés, akkor ismét kaptam a buksimra egyet… nesze neked előolvasás, most aztán rághatod a körmöd a következő rész megjelenéséig.

Nagyszerű könyv. Nem az átlagos fantasy, ahol a legfőbb probléma, hogy melyik fiút válasszam és jaj istenem természetfeletti, hanem az emberi érzéseken van a hangsúly. A szereteten és az élni akaráson, mely minden szenvedést és kínt kibír. Ez tetszett benne leginkább, mert ezenfelül még izgalmas történet van körülötte, amin az ember lerágja a körmét. 

Van még egy fontos tulajdonság, amit kiemelnék: a fanyar humor, ami fel-felbukkan és egy kis színfoltot visz bele… erősen gondolkozom, hogy kedvenceljem-e, de inkább megvárom a következő részt, mert úgy érzem, hogy abban még több izgalom és csavar várható. És persze nagyon remélem, hogy magyarázatot kapok Berith viselkedésére… 

Sohasem adtam fel, mindig is harcos voltam. Nem törődtem bele a sorsomba, nem hittem, hogy valóban az lenne a vége, hogy örökké az Ördög bérgyilkosa maradok. Bármennyire is kilátástalan volt a helyzet, akármennyire is esélytelen volt a szabadulás, még nem adtam fel teljesen a reményt. Még nem nyugodtam bele. Ha majd belenyugszom, na, akkor jöhetnek, és megölhetnek, mert akkor már úgyis mindegy lesz. De addig még nem.

Köszönöm szépen az Aba Kiadónak, hogy előolvashattam a könyvet!




0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum