MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. április 2., kedd


Hosszú hetek óta nem jelentkeztem. Aki figyelt vagy járt molyon, az tudhatja, hogy az én drága laptopom elfáradt és úgy döntött, hogy kicsit pihen. Végülis már több, mint három éve püfölöm a billentyűit, megértem... De azért hiányzott már a lelkem és 4-5 szervíz-látogatás után kezdtem kétségbeesni.
De nem adtuk fel és örök hálám fog üldözni kicsi moly, amiért felajánlottad a segítséged és életre keltettük ezt a csodát. Mert ki gondolta volna, hogy egy tápcsatlakozó pöcök miatt mindenki lemond az én überszuperbrutáltuti gépemről???

Egy szónak is száz a vége:
Két hónap kihagyás után...

AKI BÚJT, AKI NEM... JÖVÖK!!!




A két hónap alatt olvasgattam, takarítottam, sütöttem-főztem, lakberendeztem és leginkább az én kis buksim törtem, hogy milyen finomságokkal foglak meglepni titeket, miről fogok írogatni és hogyan.
Lesznek meglepetések, értek csalódásak (jók és rosszak egyaránt), de mindenről be fogok számolni!

A régi kis rovataim, melyeket éppenhogy csak bevezettem szándékomban áll folytatni. 
Így még a mai nap folyamán jön egy Teaser Tuesday, illetve a holnapi nap folyamán jövök egy nagyon friss Megjelenésre várva rovattal, aztán nem maradhat ki a hózáró Book Shopping sem :-)

Aztán igyekszem apránként behozni az elmaradásom, mert rengeteg jó könyv értékelésével el vagyok maradva:
  • Karen Marie Moning: Tündérkrónikák sorozata
  • Kerstin Gier: Időtlen szerelem trilógia
  • Rachel Vincent: Shifters sorozata
  • Cat Patrick: Forgotten- Úgyis elfelejtem
  • Gayle Forman - Ha maradnék
  • Maggie Stiefvater: The Raven boys - Hollófiúk
  • Cynthia Hand - Angyalfény
  • Julie Kagawa: Iron Daughter- Vashercegnő
  • A. O. Esther- Elveszett lelkek
  • Jennifer E. Smith- Vajon létezik szerelem első látásra?
  • Stephenie Meyer- Burok
  • Dan Krokos - Hamis emlékek
  • Nalini Singh- Vonzódás


Hirtelen ennyi jutott eszembe... 
és még az új tv-s sorozatokról nem is beszéltem ( Once upon a tima, Arrow)

Majd meglátjátok ;-)




0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum