MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. április 21., vasárnap
A szerzemények
Ahhoz, hogy mindenki értse a lelki állapotom, kezdem a legelején...

Már tavaly szemezgettem a Könyvfesztivállal és irigyekedve olvastam az akkor még csak friss ismeretségű molyokat és elhatároztam, hogy a 2013-as Könyvfesztivált nem hagyom ki. Ha törik, ha szakad!

Jó előre rákészültem, Roni_olvast már hónapok óta nyúzom, hogy mikor és hogyan jön és pár hete már szépen kezdtek gyűlni a csere- és kölcsönkönyvek, melyeket ott szándékoztam átadni/átvenni.

Szerda délután már kezdődött az izgalom, jött az ihlet és Kreatív Kata is beindult
(erről  itt olvashattok Megnézem >> ) és a szervezkedés gőzerővel zajlott...
Szombat reggel 9kor megérkeztünk Esztergomba, ahol a gyerek maradtak és ahonnan indultunk Ronival...

Amikor is az én drága férjem megkérdezte, hogy az előző nap összekészített könyv- és ajándékcsomagokat hova tettem az autóban, mert ő nem látja sehol... lesápadás... hidegrázás... sírás... Az egész szatyor Győrben maradt! Csere- és kölcsönkönyvek, dedikálásra váró könyvek, ajándékkönyvek és ajándékmeglepik... Kiborulásom látva, hogy én márpedig most már sehova sem megyek, nemhogy Könyvfesztiválra, drága 
másik felem nyakába vette az országot és elment a könyveimért ❤❤❤

Így alakult, hogy bár fél óra késéssel indultunk útnak Ronival, de végül elindultunk...


Ahogyan közeledtünk, az én idegeim úgy kezdték felmondani a szolgálatot... ezért az odaérkezésünkkor már leparkolni is alig tudtam xD

De megérkeztünk, hamarosan csatlakozott hozzánk @narayan, akivel már régóta terveztük a találkozást és remélem nem csalódott bennem, mert ő még nagyobb csupaszívlélek, mint amilyennek megismertem!

A könyvfesztiválon rengeteg molyocskával találkoztam, akadtak ismerős és ismeretlen arcok és nagyon sok nicknévhez végre igazi arc is társul... legnagyobb örömömre. Amit sajnálok, hogy sokkal kevesebb időnk jutott csacsorászni, azt hiszem minimolytalikat kéne szervezni és azokon találkozni, hogy kiéljük a csacsogási vágyunkat...

És ha már Könyvfesztivál... két könyv vásárlása volt betervezve, így is vittem zsetont: a Pride mindenképpen jött velem haza, hisz ő nagy kedvenc. Aztán az Ulpius standjánál megláttam Ward könyvét 1000ft-os áron, ő sem maradhatott ott ;-) Aztán kaptam a kicsi lila molyocskámtól még egy 500ft-os kupont és rövid tanakodás után Ethan és Carther jöttek velem. Aminek persze hazáig tartó cukkolás lett a vége, sőt... molyon még mindig tart a cukkolásom, de lányok! Édes a bosszú :-D

A cserekönyveket köszönöm mindenkinek, akinek meg nem sikerült azzal egyeztessünk és postázzunk!

Szívfájdalmam, hogy a nagy csacsogásban lemaradtam a dedikálásokról és hogy elfogyott Pippa Kenn nem is értem, hogy miért... de most szólok, Könyvhéten újra jövök!!!
Viszont az én drága lila molyocskám nem hagyta, hogy keseregjek, oda hívott Kemese Fannihoz és kaptam egy dedikált könyvjelzőt és piros Pippát... imádom!!!

A búcsú pillanatában nem bírtuk tovább és kibonthattam az idei év első születésnapi ajándékát, amit Barbitól kaptam... Eclipse kulisszatitkok és Maggie Stiefvater Forever és csoki és könyvjelző és áááá... imádom ezt a nőt! Örülök, hogy megismerhettelek!!!
Barbi ajándékai

Sok könyvjelző, sok ajándék (pl sk kulcstartó Ronitól és névreszóló kulcstartó Jeantól), sok öröm és bódogszág és sok kellemes élménnyel lettem gazdagabb!!!
molyos ajándékok és molyos könyvjelzők

Könyvhéten találkozunk!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum