MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. december 31., kedd
Emlékszem, hogy tavaly ilyenkor kattogott a buksim, hogy készítsek-e 2012-es visszaemlékezős postot. Végül nem tettem, mert képtelen lettem volna válogatni úgy a könyvek közül, hogy az ne csak az elmúlt 3 hónapot tükrözze. Így idén már készültem... Készült egy Books of 2013as című polc, ahova olyan könyveket tettem fel, amik úgy érzem, hogy valamilyen szinten meghatározták az olvasmányomat idén.

Statiszika

  • Olvasott könyvek száma: 109
  • 100 oldalnál hosszabb könyvek: : 78
  • Oldalak száma: 31502
  • Leghosszabb könyv: 552 
  • Megkezdett sorozatok: 47
  • Befejezett sorozatok: 2
  • Kedvenc könyvek: 23
  • Beszerzett könyvek száma eddig: 216 + egy új Kindle Paperwhite *-*
  • Blogbejegyzések száma idén: 152
  • Kritikák: 83
  • Blogturné: 22
  • Rovatok: 59
  • Vendégblogger: 2 (lesz ez több is!!!)
  • Facebook: 555
  • Rendszeres olvasók: 100
  • Bloglovin: 75
  • Molytalálkozók: 1 bár nem értünk oda időben
  • Mini molytalálkozó: 3 vagy 4? Mininek számít, ha "randiztam" Mazsival? ;-P

Az év leggyorsabban olvasott könyve

Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn 



Emlékszem, hogy amikor a könyvet elkezdtem fogalmam sem volt arról, hogy mit olvasok, miről fog szólni. Aztán csak arra emlékszem, hogy pattogok és izgulok és falom a lapokat és nem érzek fáradtságot. Csak azt, hogy tudnom kell mi a könyv vége.... nem hagyhatom abba. Nem is hagytam abba :-) Egy este termése a fiúk altatása után (kb 8 óra), kb éjfélig (lestem... 00:46kor fejeztem be).

Az év legjobban várt könyve

Jus Accardo: Touch- Érintés


Szerintem nincs a magyar könyves világban olyan, aki ne hallott volna Kale-ről Lupi által. Azon szerencsések közé tartozom, akik ráadásul első kézből hallhattam róla. Így szó szerint ez az a a könyv, amit már remegve vártam, hogy megismerjem Őt, akit messziről szemlélhetünk csak, hiába rabolja el a szívem... Sokunk nevében mondhatom, hogy az év legjobban várt könyve ez és az már csak hab a tortán, hogy még jó könyv is!!!

Az év legmegrázóbb könyve

Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet


Ez az a könyv, amit el sem akartam olvasni. Szintén tudatlanul vágtam bele és talán pont ezért olyan nagy a sokkhatás. Mert ez a könyv sokkol és magával ragad.
Azért választottam ezt a könyvet erre a címre, mert most hónapokkal az olvasás után is képes belefacsarni a szívembe, hogy alig kapok levegőt. Elakad a lélegzetem nekem is. Ilyet nem éltem át egyik idei könyvvel sem, de talán sohasem.

Az év legmeghatóbb könyve

Gayle Forman: Ha maradnék



Bár az első részt hozom, de a következő rész is hasonló érzéseket váltott ki bennem. Végigsírtam konkrétan a könyvet. Annyi érzelem és gondolat van benne, illetve fájdalom, hogy szem nem marad szárazon. Nem is nagyon tudok olyanról, aki nem így érzett a könyvvel kapcsolatban. Legalábbis az én szűk "figyeltjeim" közt :)

Az év könyve(i)

Na ez az a kategória, amit képtelenség kezelni. A 23 kedvencem közül már kikaptam 4et, de még mindig van és még csak stílusra sem lehet lebontani. Mert hogyan hasonlítsak össze egy Soha határát és egy Gyönyörű sorscsapást? Vagy egy Divergentet egy Legendával vagy a Burokkal? Avagy az Angelfallt, Tűzlángot az Ónix-szal? 


Ezek azok a könyvek, melyeket idén a legjobbak közé sorolom. Nem tudok dönteni. Mi lenne ha nem is tenném? Mert én bizony képtelen vagyok dönteni! Mindegyik annyi plusszt adott és olyan olvasási élményeket, hogy nem lenne szívem a másikat megfosztani attól, hogy kiemeljem. Ezek lettek nálam az Év könyvei, sorrendiség nélkül, testvériesen!!!

Fogadalmak

Nos ebben sem szenvedek hiányt. Látva Narayan bejegyzését rájöttem, hogy bizony el vagyok maradva a könyvekkel. Persze van 3 gyönyörű és rettentő eleven kisfiam, de azért jövőre több időm lesz/lehet. És talán megnyomhatnám a könyvek számát, befejezett sorozatok számát és lehet csökkenthetném a beszerzett könyvek számát (ez a kijelentés szerintem már most veszett ügy), illetve az angol tudásom is lehetne fejleszteni. 
Lássuk akkor a célokat

Fogadom, hogy jövőre elolvasok legalább 100 könyvet.
Fogadom, hogy a várólistás könyveimből elolvasok legalább 12t
és ezáltal teljesítem a nagy kihívást is erről a jobb oldali sávban hamarosan
Fogadom, hogy elolvasok legalább 1 „soha” kategóriás könyvet.
Fogadom, hogy legalább 5 megkezdett sorozatomat befejezem.
Fogadom, hogy elolvasok legalább 6 angol nyelvű könyvet.
Fogadom, hogy jövőre megszervezek/zünk negyedévente egy minimolytalálkozót,
mert jót tesz a lelkünkek!!!
 Annyit még megígérhetek nektek, hogy küszöbön áll pár újítás a blogon, ami az átláthatóságot szolgálja majd és hamarosan írok is róla.... remélem várjátok már :-))

Kedves Olvasók, látogatók, molyok és mindenki!
Köszönöm, hogy ezt az évet velem együtt töltöttétek és remélem, hogy ti is annyira jól éreztétek magatokat, mint én.
Kívánok nektek sikerekben és JÓ könyvekben gazdag
BOLDOG ÚJ ÉVET!!!



2014-ben várlak vissza!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum